samedi 26 janvier 2013

Départ imminent!! - Imminent departure!!!


Ca y est : demain grand départ !!
Aujourd’hui, la course : finir les valises, imprimer et photocopier tous les papiers Erasmus (un bon gros dossier n’est ce pas), les spécialités belges pour le snack international, etc…
Mais voilà, c’est bon je suis prête à partir !

J’ai la chance d’avoir de la pluie pour m’accueillir à Porto… Ô joie…

J’essaierai de poster un article pour mon premier jour demain soir !!

PORTO J-1



That's it : let’s go to Porto in one little day !!
Today, I had a lot to do : finish to pack things, print and scan all documents for Erasmus (a lot!!), buy some belgian specialities for the international snack, etc…
But now it’s done, i’m ready to go !!

I’m so Lucky it’s raining in Porto tomorrow… GREAT… (ironic, you'll get to know me and my love for rain...)

I’ll try to post an article tomorrow about my first day in Porto !!

Porto : D-1

1 commentaire: